משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-5619596

לוגו כשר

עיצוב מגשי פירות

עיצוב מגשי פירות – האומנות שלא הכרתם 

יכולת חיתוך מזון באופן מדויק היא מיומנות הנלמדת בתרבויות שונות במשך שנים רבות, לעיתים אף עשרות שנים. כאשר משלבים חיתוך מדויק ועיצוב צבעוני ניתן בהחלט לומר שמדובר באומנות. ואכן מגשי הפירות שאנו מרכיבים נראים כמו יצירת אומנות, כזו שכמעט וחבל לאכול, מזל שהן כל כך טעימות שקשה לעמוד בפניהם. 

 

מה זה מגש פירות? 

מגשי פירות הן מגשים מיוחדים המורכבים מפירות העונה וכוללים אך ורק פירות שנבחרו בקפידה על מנת לעמוד בסטנדרט הטריות והטעם אותו אנו רוצים לספק ללקוחות שלנו. המגשים מגיעים במגוון של גדלים וצורות הניתנים לבחירה בהתאם לסוג האירוע ולכמות הסועדים הצפויה. בנוסף למגשי הפירות ניתן להזמין מסדרת המוצרים המשלימים שלנו הכוללת צלחות של פירות יבשים, צלחות שוקולד מובחר ועוד. 

 

קערת פירות מעוצבת – חיתוך ועיצוב 

חיתוך הפירות נעשה לאחר בחירה קפדנית של הפירות המובחרים ביותר, הפירות נחתכים תוך שמירה על דיוק מירבי והגעה לתוצאה הרצויה. לאחר מכן אמן העיצוב אחראי על סידור הפירות במגש באופן המבליט את תכונות היופי של כל פרי ולבסוף נארז המוצר ונשלח ישירות אליכם. בתהליך ההכנה אנו עושים הקפדה חסרת פשרות על ניקיון אזור העבודה והפירות עצמם. בנוסף כל המוצרים שלנו בעלי הכשר של רבנות ישראל ומטבח ההכנות בעל תעודת כשרות. 

 

מגשים מעוצבים 

סוגי מגשי הפירות הניתנים להזמנה מגוונים ופונים לקהל רחב ככל הניתן. גודל המגש מתחיל ממגשי S המתאימים ל-2-4 סועדים, מגשי M המתאימים ל-4-8 סועדים ומגשי L -XL המתאימים לכמות סועדים גדולה במיוחד של עד 16 סועדים. בנוסך ניתן להזמין מגשים בעיצובים מיוחדים כמו מגש בצורת סירה מעץ, מגש בצורת לב ומגשי זכוכית מרשימים. כל מגשי הפירות מעוצבים לאחרת מלאכת מחשבת של בחירת הפירות הטובים ביותר, חיתוך מדויק ועיצוב קפדני של כל מגש ומגש, לכן הם הפתרון המושלם לעיטור שולחן המסיבה. 

 

מה היתרון של הזמנת מגש פירות 

מעבר להיותם של הפירות כיבוד קליל ומהנה עבור אורחי המסיבה, הם גם מזינים ומהווים כיבוד בריא ואיכותי. בהזמנה של מגש פירות מעוצב אתם למעשה קונים מוצר פרמיום בעל איכות מובטחת, גם של חיתוך הפירות וגם של טיב הפרי עצמו. חסכו לעצמכם את מלאכת בחירת הפירות והחיתוך שלהם והשאירו את העבודה הקשה למקצוענים, לכם רק נותר ליהנות מהפרי. 

 

קסם הפרי – מגשי פירות מעוצבים 

אנו ב-“קסם הפרי” גאים להביא את בשורת הפירות הטריים לכל בית ברחבי ישראל, כבר למעלה מ-16 שנה שאנו מספקים מגשי פירות טריים לאלפי לקוחות מרוצים. בעבודתנו אנו שמים דגש על בחירת הפירות הטובים והטעימים ביותר העומדים בסטנדרט האיכות הגבוהה ביותר אותו אנו רוצים לספק לקהל הלקוחות שלנו. הסניפים שלנו נמצאים בפריסה ארצית רחבה על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות בזמן הקצר ביותר, להזמנה מקוונת לחצו כאן >>>

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן