משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-5619596

לוגו כשר

משלוחי מגשי פירות תל אביב

משלוח מגשי פירות תל אביב

אינסוף פעמים בשנה אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתלבטים בשאלה, מה אפשר לשלוח לחברים שעברו לאזור תל אביב – לא משנה אם זה ליולדת מאושרת, לחגיגת יום הולדת או לכבוד המעבר לעיר אחרת. באופן אוטומטי יעלה לנו בראש עציץ או זר פרחים, אבל עמוק בלב אנחנו מעדיפים להיות יותר יצירתיים, ולהראות שהשקענו מחשבה, אהבה ואכפתיות במי שאנחנו אוהבים. אז אם כבר תל אביב – עיר של קולינריה, טעם טוב, בילויים משמחים ורחובות צבעוניים – אפשר פשוט לארוז את כל אלה במגש פירות חגיגי ומושקע אחד! מגש שמכיל פירות מיוחדים, צבעוניים, טריים ומלאי בריאות, בטעמים שיפתיעו אפילו את התל אביביים. תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם מתלבטים.

מגשי פירות מיוחדים עד תל אביב

הזכרנו כבר כמה העיר תל אביב היא בירת הקולינריה של ישראל ונדמה שלאנשים שבוחרים בה כעיר מגוריהם, יש אין סוף אפשרויות של מסעדות או משלוחים שונים. אלה בדיוק החברים או בני המשפחה שאתם רוצים לפנק במיוחד במגש שמשלב פירות אקזוטיים מיוחדים, שהם לא מוצאים בכל מקום ובינינו, אולי בכלל לא מכירים. קרמבולה יפהפייה או פיטאיה ורדרדה, ספוטה שחורה שוקולדית ויד של בודהה חמצמצה – גם פירות מוכרים יותר וגם כאלה שממש מפתיעים, יגיעו במשלוח ישירות למי שאתם אוהבים כשהם טריים, חתוכים ומסודרים בצורה מרהיבה במארז מרשים וכמובן, לא פחות חשוב, ממש טעימים.

הכי טרי, הכי טעים, הכי בריא

לכל אחד ברור למה טריות היא חשובה, אבל בכל זאת נתייחס לזה בכמה מילים, כי זה כנראה היתרון הכי מובהק של “קסם הפרי”. כשאתם ניגשים לבחור מגש פירות במשלוח, חשוב לכם שהפירות יהיו טעימים ועסיסיים וייראו מצוין בזמן המשלוח. זה בדיוק מה שיקרה כשהפירות שתשלחו או תקבלו יהיו טריים במיוחד – הם יהיו בשיאם, בטעם ובעסיסיות מקסימליים והחיתוך המדויק שלהם ממש לפני המשלוח, יבטיח שכך הם יישמרו עד להגעתם ליעד. הטריות גם מעידה על שפע הערכים התזונתיים שהפירות האלה מכילים, כי אם כבר חוגגים, למה שלא נרוויח מזה גם קצת בריאות?

מגשי פירות תל אביב

אינסוף פעמים בשנה אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתלבטים בשאלה, מה אפשר לשלוח לחברים שעברו לאזור תל אביב – לא משנה אם זה ליולדת מאושרת, לחגיגת יום הולדת או לכבוד המעבר לעיר אחרת. באופן אוטומטי יעלה לנו בראש עציץ או זר פרחים, אבל עמוק בלב אנחנו מעדיפים להיות יותר יצירתיים, ולהראות שהשקענו מחשבה, אהבה ואכפתיות במי שאנחנו אוהבים.

אז אם כבר תל אביב – עיר של קולינריה, טעם טוב, בילויים משמחים ורחובות צבעוניים – אפשר פשוט לארוז את כל אלה במגש פירות חגיגי ומושקע אחד! מגש שמכיל פירות מיוחדים, צבעוניים, טריים ומלאי בריאות, בטעמים שיפתיעו אפילו את התל אביביים. תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם מתלבטים.

מגשי פירות מיוחדים עד תל אביב

הזכרנו כבר כמה העיר תל אביב היא בירת הקולינריה של ישראל ונדמה שלאנשים שבוחרים בה כעיר מגוריהם, יש אין סוף אפשרויות של מסעדות או משלוחים שונים. אלה בדיוק החברים או בני המשפחה שאתם רוצים לפנק במיוחד במגש שמשלב פירות אקזוטיים מיוחדים, שהם לא מוצאים בכל מקום ובינינו, אולי בכלל לא מכירים.

קרמבולה יפהפייה או פיטאיה ורדרדה, ספוטה שחורה שוקולדית ויד של בודהה חמצמצה – גם פירות מוכרים יותר וגם כאלה שממש מפתיעים, יגיעו במשלוח ישירות למי שאתם אוהבים כשהם טריים, חתוכים ומסודרים בצורה מרהיבה במארז מרשים וכמובן, לא פחות חשוב, ממש טעימים.

הכי טרי, הכי טעים, הכי בריא

לכל אחד ברור למה טריות היא חשובה, אבל בכל זאת נתייחס לזה בכמה מילים, כי זה כנראה היתרון הכי מובהק של “קסם הפרי”. כשאתם באים לבחור מגש פירות במשלוח, חשוב לכם שהפירות יהיו טעימים ועסיסיים וייראו מצוין בזמן המשלוח.

זה בדיוק מה שיקרה כשהפירות שתשלחו או תקבלו יהיו טריים במיוחד – הם יהיו בשיאם, בטעם ובעסיסיות מקסימליים והחיתוך המדויק שלהם ממש לפני המשלוח, יבטיח שכך הם יישמרו עד להגעתם ליעד. הטריות גם מעידה על שפע הערכים התזונתיים שהפירות האלה מכילים, כי אם כבר חוגגים, למה שלא נרוויח מזה גם קצת בריאות?

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן