משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-5619596

לוגו כשר

סושי פירות פתח תקווה

גרים בפתח תקווה ורוצים לנסות משהו חדש שמעולם לא טעמתם? מה דעתם על ערימה של רולים סושי מסודרים יפה על מגש זכוכית במשלוח עד הבית, אבל כשהם מלאים, לא בירקות טפלים ודגים, אלא בפירות העונה, פירות הדר ופירות אקזוטיים בשילובים שינגנו על בלוטות הטעם שלכם כפי שאולי מעולם לא חוויתם? נו? מתחברים? בהזמנת סושי פירות פתח תקווה לא יכולה להציע לכם יותר מדי אפשרויות, אבל בלאו הכי אם מצאתם מישהו שמציע לכם את האפשרות של סושי פירות במשלוח מהיר עד פתח הבית, זה אמור להיות מספיק טוב, מספיק טרי ומספיק איכותי בכדי שתוכלו ליהנות מהחוויה יוצאת הדופן הזאת.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 03-5619596
לצפיה בסושי הפירות לחצו כאן

ממה עשויים רולים של סושי פירות ואיך בונים אותם?
סושי פירות הוא בעצם סושי טבעוני לחלוטין שעשוי מדפי סויה כשרים ונטולי גלוטן בדרך כלל (תלוי היכן קונים). כשאתם נועצים את שיניכם ברול של סושי פירות פתח תקווה אמורה להיראות לכם פתאום כמו ניו יורק וכדי שזה יקרה, מישהו שמתמחה בקולינריה אמור לשבת ולבנות עבורכם את הרולים, את הרכבי הפירות, את יחסי הפירות בכל רול, את גודל השבבים, את כמות השבבים של כל פרי ואת המיקום המדויק בו ממוקם כל פרי בתוך הרול. קוראים לזה מקצוענות ולא כל אחד יכול להציע לכם את זה. כדי שרעיון כל כך חדשני גם יצליח, צריך מישהו שחי את עולם הפירות יום יום ושגם מכיר מצוין את החוויה שמצפים לה אוהבי הסושי, וזאת מן הסתם, משימה כלל לא פשוטה, אבל זה עובד וזה עובד מצוין.

אילו פירות כוללים רולים של סושי פירות?
כאמור, כשאתם נותנים את הביס ברול של סושי פירות פתח תקווה אמורה להיראות לכם פתאום כמו ניו יורק בימים הכי יפים שלה. בשביל שזה יקרה צריך גם הפירות הנכונים וברול טיפוסי של סושי פירות מנצח תוכלו למצוא בדרך כלל פירות כמו קיווי, אננס, תפוח, תותים, קוקוס, אגוזי מלך, פקאנים, קשיו ופירות נוספים שהשילובים ביניהם פשוט מנגנים על בלוטות הטעם כמו שאף ביס פירות אחר לא יכול.

קסם הפרי מציע לכם בדיוק את החוויה הזאת שאחרי ביס ברול של סושי פירות פתח תקווה תיראה לכם כמו ניו יורק וזה יקרה עם פירות טריים מהיום, שנחתכו ממש ברגע זה וסודרו לפרטי פרטים על פי תכנון שנעשה כבר מזמן על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר של קסם הפרי. להזמנות התקשרו כבר עכשיו לטלפון 03-5619596.

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן