משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-5619596

לוגו כשר

סושי פירות משלוח

רוצים להתפנק עם מגש זכוכית גדול עמוס ברולים של סושי? מה דעתכם לנסות הפעם סושי על טהרת הפירות עם שלל פירות טריים ואקזוטיים כמו אננס, קיווי, תות, תפוח, פקאן מסוכר, קשיו, שבבי קוקוס ואגוזי מלך? אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. מזמינים סושי פירות משלוח עם מגש טרי יוצא לדרך ובתוך פחות משעה אתם כבר מתענגים על מנה צבעונית, עשירה בטעמים, עשירה בוויטמינים ועמוסה בחוויה שעוד תרצו לחזור אליה שוב ושוב.

מה כולל משלוח סושי פירות?
אז קודם כל המשלוח כולל מגש זכוכית מעוצב ואיכותי שנשאר אצלכם, אבל את מגש הזכוכית הזה אתם מקבלים כשהוא עמוס ברצועות של רולים לבנים, כתומים, ירוקים וצהובים ובתוכם שבבי פירות שמחליפים את הרכיבים הקלאסיים של הסושי המסורתי. הרכב הפירות מבוסס על מתכונים מדויקים של זן הפרי, גודל השבבים ויחס כמויות השבבים המשולבים בכל ביס. עם כל ביס שתנגסו ברול תוכלו ליהנות משילוב מדהים של חמיצות ומתיקות עם טעמים של הפירות שכולם אוהבים.

 

תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
ובכן, משלוח סושי פירות יכול להיות מסופק בזמנים שונים בהתאם לסטנדרטים של העסק ממנו אתם מזמינים. יחד עם זאת, חשוב להבין שבהזמנת סושי פירות משלוחים חייבים להתבצע באופן מיידי, מייד כשהמנה מוכנה, למעשה כפי שראוי בכל שירות של משלוחי מזון. מה שאתם רוצים לוודא הוא שהמשלוח לא מגיע מהר מדי ולא לאט מדי. לא לאט מדי כי כשאתם מזמינים משלוח סושי פירות אתם רוצים ליהנות ממנו כמה שיותר מהר ולא מהר מדי כי משלוח מיידי מעיד על כך שלא מדובר על פירות טריים שנחתכו במקום. בהזמנת סושי פירות משלוח טיפוסי אמור להגיע אליכם בתוך שעה עד שעה וחצי. כל משלוח מהיר מזה עשוי להעיד על כך שלא מדובר בפירות טריים וכל משלוח איטי מזה אינו עומד בסטנדרטים המינימליים של שירות בתחום משלוחי האוכל, בטח ובטח אם אתם מזמינים מעסק הממוקם ביישוב שלכם עם זמן נסיעה מינימלי מבית העסק לבית שלכם.

כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את סושי הפירות הטעים, הטרי והאותנטי ביותר, מציעה לכם קסם הפרי משלוח סושי פירות עם תערובת מפתה של טעמים מהפירות שאתם הכי אוהבים. פירות היא ההתמחות של קסם הפרי ובין שלל מוצרי ומגשי הפירות האקזוטיים שאנו מציעים, סושי פירות הוא ללא ספק אחד המרשימים שבהם. לביצוע הזמנות התקשרו עכשיו למספר 03-5619596.

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן