משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-5619596

לוגו כשר

מגשי פירות זולים

מגשי פירות זולים במגוון אפשרויות

מגשי פירות זולים הם אופציה מעולה לשולחן חגיגה, באירועים, שמחות וגם בסתם ישיבה עם חברים. הם עשויים להיות גם מתנה לחבר או בן משפחה אהוב ליום הולדת או ציון אירוע אחר. אך איפה ניתן למצוא מגשי פירות טריים ואיכותיים השומרים על מחיר נמוך? קסם הפרי היא החברה המובילה בישראל בתחום, הפועלת בכשרות מלאה ומספקת מגוון גדול של מגשי פירות במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

 מגשי פירות זולים ואיכותיים

מגש פירות איכותי מכיל מגוון עשיר של פירות העונה, הפירות צריכים להיבחר בקפידה ורק הטובים ביותר זוכים להיכנס למגש, לאחר בחירת הפירות נעשית פעולת החיתוך המדויקת, יש לוודא כי כל פרי ופרי מקבל את הטיפול הרואי ואת החיתוך הנכון, לבסוף מסודרים הפירות במגש הייעודי על ידי מעצב מגשים שהוכשר לכך. הפרות בהם אנו עושים שימוש הם פירות העונה המובחרים ביותר, מאחר והם טריים הם מגיעים לבית הלקוח כאשר הם עדיין בשיא טעמם וכשהם מוכנים לאכילה ישירה. 

מגשי פירות זולים

 סוגי המגשים 

אנו מספקים מגוון רחב של מגשי פירות בגדלים שונים וצורות מיוחדות על מנת לפנות לקהל רחב ככל הניתן. בין היתר תוכלו להזמין מגשי פירות קטנים המספיקים ל-2-4 סועדים, מגשי פירות בינוניים המספיקים לכ-4-8 סועדים ומגשי ענק העשויים להספיק למספר גדול של סועדים עד כ-16 אנשים. בנוסף ניתן להזמין מגשים בתוספות מיוחדות כמו אגוזים, שוקולדים ובקבוקי שתייה קטנים ומגשים בעיצוב מיוחד כמו מגש בצורת סירת מפרש מעץ. 

 תוספות נוספות 

בנוסף למגשי הפירות תוכלו להזמין צלחות של תוספות שישלימו את החוויה ויהפכו אותה לבלתי נשכחת. בין היתר ניתן להזמין צלחת פירות יבשים, צלחת שוקולדים מובחרים, צלחת סושי פירות מיוחד ועוד הפתעות נוספות. כאמור כל המוצרים בעלי כשרות של “רבנות ישראל”, כך שניתן לצרוך אותם ללא חשש. 

 קסם הפרי – משלוחים בפריסה ארצית 

החברה שלנו הוקמה לפני כ-16 שנה במטרה להביא את בשורת הפירות הטריים לכל בית בישראל תוך שמירה על מוצר איכותי ומחיר נגיש לכל. הסניפים שלנו נמצאים בפריסה ארצית והצוותים מחכים רק לכם. להזמנה ישירה מהאתר לחצו כאן >>

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

לקוחות יקרים,

בימים רביעי – שישי 12-15/9 . ניתן להזמין רק מקטלוג החג.

הזמנות ניתן לבצע דרך האתר בלבד.

לכניסה לקטלוג החג לחץ כאן.


*לא ניתן לקבל נוספות לאזור ירושלים ובאר שבע.

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן