משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-5619596

לוגו כשר

מארז פירות יבשים

מארז פירות יבשים – לאירועים ושמחות 

מחפשים לפנק את האורחים שלכם בכיבוד קליל ובריא? צלחת פירות יבשים עשויה להיות הפתרון המושלם עבורכם. צלחת עשירה ומגוונת, עמוסה בפירות יבשים איכותיים שנבחרו בקפידה. ב-“קסם הפרי” תמצאו מארזי פירות יבשים ברמה הגבוהה ביותר, כל הפרטים במאמר הבא.

צלחת פירות יבשים – מיוחדת ומרשימה 

מארזי הפירות היבשים של “קסם הפרי” מוסיפים צבע ושמחה לכל שולחן ומגוונים את היצע הכיבוד באוכל מזין ועשיר. הצלחות מכילות מגוון של פירות יבשים: תמרים, תאנים, שזיפים, קיווי מיובש, בננה מיובשת, תוספות של אגוזים ושקדים והפתעות נוספות. הפירות היבשים נבחרים בקפידה תוך הבטחת סטנדרט גבוהה של איכות הכנה וטעם מעולה. 

סוגי צלחות 

על מנת להתאים את מארזי הפירות היבשים לקהל לקוחות רחב ככל הניתן הוצאנו סדרה של מארזים מגוונים הניתנים להתאמה על פי כמות הסועדים וההעדפות שלכם: 

  • קסם הפירות יבשים קטן – מגש עשיר במגוון של פירות יבשים, מוכן לאכילה מידית, מתאים לכמות של כ-ארבעה סועדים 
  • קסם פירות יבשים בינוני – מגש הכולל מגוון עשיר של פירות יבשים ואגוזים מוכנים לאכילה מיידית, מספיק לכמות של 7-10 סועדים 
  • קסם פירות יבשים ענק – מגש פירות יבשים ענק המכיל מגוון עצום של פירות יבשים, אגוזים והפתעות נוספות, מוכן לאכילה מיידית וניתן לשמירה לאורך זמן, מספיק לכמות של 15-20 סועדים 

כל מגשי הפירות מעוצבים ומסודרים על מגש זכוכית מהודר וכולם ללא יוצא מין הכלל מותירים רושם רב ומוסיפים צבע ושמחה לשולחן החגיגה. 

תוספות משלימות 

להשלמה של החוויה אנו מספקים מגוון של תוספות הניתנות להזמנה בנוסף למגשי הפירות היבשים. ניתן לשלב מגוון גדול של אגוזים ושקדים, שוקולדים ובקבוקי שתייה קטנים. בנוסף ניתן להזמין צלחות נפרדות של פירות טריים, שוקולדים מובחרים ובקבוקי שתייה חריפה. כל המוצרים של “קסם הפרי” הם בעלי כשרות מטעם רבנות ישראל. 

קסם הפרי – משלוחים בפריסה ארצית 

החברה שלנו פעולת כבר מעל ל-16 שנה, במרוצת השנים סיפקנו מוצרים לאלפי לקוחות מרוצים ואנו גאים להיות החברה המובילה בארץ בתחום מגשי הפירות והמתוקים. הסניפים שלנו נמצאים בפריסה ארצית וזמינות המשלוחים בהתאם. להזמנה של מגש פירות יבשים לחצו כאן >>>

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

לקוחות יקרים,

בימים רביעי – שישי 12-15/9 . ניתן להזמין רק מקטלוג החג.

הזמנות ניתן לבצע דרך האתר בלבד.

לכניסה לקטלוג החג לחץ כאן.


*לא ניתן לקבל נוספות לאזור ירושלים ובאר שבע.

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן