משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-561-95-96

לוגו כשר

מגש פירות חורף

הזמנת משלוח מגש פירות חורף

החורף הישראלי מאופיין במזג אוויר קריר, ברוחות עזות וגשמים בתדירות גבוהה. לא רבים יודעים כי תקופת החורף מאופיינת גם בהגעתם של מספר גדול של פירות אהובים לבשלות. אנו ב-“קסם הפרי” קיבצנו את כל פירות החורף השווים, הטריים והטעימים ביותר לכדי מגש פירות חורף אחד שיכול לשדרג כל אירוע. 

צריכת פירות 

רבות דובר על התרומה התזונתית החשובה של צריכת פירות. ואכן ניתן לומר כי הערכים התזונתיים של פירות החורף ממצבים אותם בראשות רשימת הפירות הבריאים והמועילים ביותר. מעבר לתרומה הנכבדה לבריאות הגוף שלנו, פירות החורף מאופיינים גם בטעמים מתוקים במיוחד אשר באים לידי ביטוי בשל בשלותם בשיא עונת הגשמים מה שתורם לטעמם המתוק. בין מגוון פירות החורף ניתן למצוא: פסיפלורה, פירות הדר שונים, בננות, תותים, פירות יער – פטל, אוכמניות ועוד רבים נוספים. 

מגש פירות חורף – למה זה טוב בכלל? 

פלטת הפירות של “קסם הפרי” נושאת מספר גדול של יתרונות. ראשית חיתוך והפירות ועיצוב המגשים נשעה על ידי אמני חיתוך ומעצבים שהוכשרו במיוחד לצורך כך, יכולות הסכין הנדרשות לחיתוך מדויק וחינני של מספר פירות גדול והידע הנדרש בשילוב הומוגני שלהם במגש אחד הם תוצאה של ניסיון רב שנצבט במשך השנים. בנוסף, הפירות שאנו מגישים נבחרו בקפידה והם המובחרים, הטריים וטעימים ביותר שניתן למצוא בארץ. 

מגש פירות חורף, משלוח צלחת פירות חורף

צלחת פירות חורף לכל אירוע 

הפלטות שאנו מציעים מתאימות במיוחד לאירועים מיוחדים כמו חגיגות יום הולדת, שולחנות חג, ימי כיף משרדיים ובעצם לכל אירוע בו אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם ולספק להם כיבוד קל ומזין. בנוסף ניתן להזמין מגשים מיוחדים כמשלוח מתנה לאדם אהוב לציון יום חגו. קסם הפרי היא חברה דינאמית וקשובה ללקוחותיה, אנו משתדלים לענות על כל הבקשות המיוחדות של הלקוחות שלנו ואנו מציעים תוספות משלימות משלנו כמו צלחת פירות יבשים או צלחת שוקולדים לצד מגשי הפירות. 

סוגי הצלחות

אנו מציעים מגוון גדול במיוחד של צלחות פירות בגדלים שונים, עיצובים שונים והרכבי פירות שונים. החל ממגשי פירות קטנים המתאימים לכ-4 סועדים, מגשי M המתאימים לכמות סועדים של בין 4 ל-7 סועדים ומגשי L ו-XL היכולים להספיק לכמות סועדים דגולה של כ-8 ועד ל-16 סועדים בהתאמה. בנוסף ישנם מגשים בעיצובי מיוחדים, בשילוב של שוקולדים ובשילוב מתבקש של פירות יבשים ואגוזים.  

קסם הפרי – משלוחי פירות בפרישה ארצית 

חברת קסם הפרי גאה להביא את בשורת הפירות הטריים לציבור הישראלי ומעל ל-16 שנה הצלחנו לרגש ולעטר אלפי שולחנות חג ומסיבה ברחבי הארץ. מגשי הפירות שלנו נוצרים לאחד מלאכת מחשבת המתחילה בבחירת פירות קפדנית, חיתוך מדויק ועיצוב מרשים, הכל תוך הקפדה על ניקיון מרבי. להזמנה של מגשי פירות ניתן להתקשר למספר 03-5619596, להזמנה באתר ניתן ללחוץ כאן >>>

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן