משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-561-95-96

לוגו כשר

משלוח פירות ליום הולדת

משלוח פירות ליום הולדת – המתנה האידיאלית

מגשי פירות הפכו בתקופה האחרונה לטרנד שלא ניתן להתעלם ממנו, מגשים מפוארים עמוסים בפירות העונה החלו מקשטים כל שולחן חגיגי ובהתאם החלו גם להציף את הרשתות החברתיות ב-“סטוריז” מפתים ממסיבות שונות. אנו ב-“קסם הפרי” מציעים מגוון של מגשי פירות מושלמים המתאימים במיוחד לימי הולדת ולאירועים.

 

מה הוא מגש פירות ליום הולדת ?

מגשי הפירות הם מגשים המכילים את פירות העונה אשר נבחרו בקפידה תוך שמירה על סטנדרט גבוהה של טעם וטריות. הפירות נחתכים על ידי אמן הפירות ומשולבים במגש מפואר הנראה כמו יצירת אומנות ממנה קשה להסיר את העיניים. המגשים כוללים מגוון עשיר של פירות אשר נבחרים בהתאם לעונת השנה כך שיהיו בשיא בשלותם ויספקו את הטעם הטוב ביותר. בנוסף למגשי הפירות ניתן להזמין מגשים משלימים של פירות יבשים, מגש שוקולדים משובחים ועוד.

 

מדוע זו המתנה האידיאלית?

אנו חושבים שמגשי הפירות מהווים את המתנה האידיאלית ולא רק בגלל שאנחנו משוחדים בנושא. ראשית, מגשי הפירות כוללים עושר ומגוון גדול של פירות טעימים ומפנקים. מבחינת תזונתית הפירות מספקים תועלת וביאים לידי ביטוי מחשבה על בריאותו של אדם אהוב ועיצוב המגשים באופן ייחודי ישדרג את חגיגת יום ההולדת ויהפוך את היום לבלתי נשכח

 

מגוון רחב של מגשים

המגשים הניתנים להזמנה מגוונים ושונים בגודלם על מנת להתאים לקהל רחב ככל הניתן. מגשי יום ההולדת מגיעים בגדלים המתאימים לשני סועדים, ארבעה סועדים, מגשים בינוניים לכשמונה אנשים ומגשי ענק היכולים להספיק לכמות סועדים גדולה עד כ-16 איש. המגשים מגיעים בעיצובים שונים ועל גבי מגשים שונים כמו מגש בצורת לב ומגש ייחודי בצורת סירה עשויה עץ.

 

המגשים שלנו

מגשי הפירות של “קסם הפרי” נחשבים למגשים המפוארים ביותר שניתן להשיג בארץ, הם מתאימים לאירועים קטנים וגדולים כאחד ומותירים רושם ממנו קשה להתעלם. השימוש בפירות המובחרים ביותר תוך שימוש בטכניקות חיתוך מדויקות ועיצוב מגשים ייחודי הם המאפשרים לנו לספק מוצר כל כך מוצלח. בנוסף למגשי הפירות אנו מספקים מגוון של מוצרים משלימים ההופכים את החוויה למושלמת ובלתי נשכחת.


מה חשוב לדעת לפני ההזמנה

החברה שלנו בעלת הכשר של “רבנות ישראל” ואנו מקפידים על כשרות במטבח ובמוצרים השונים שאנו מוכרים. השימוש בפירות העונה מאלץ אותנו להחליף את הרכב המגשים בהתאם לעונת השנה, על אף זאת, צוות “קסם הפרי” עושה את מיטב המאמצים על מנת לשמור על מגוון עשיר ככל הניתן של פירות תוך שמירה על איכות הפרי וטעמו.

 

קסם הפרי – משלוחים ברחבי הארץ

קסם הפרי הוקמה לפני כ-16 שנה ומאז אנו מפיצים את בשורת הפירות הטריים לאלפי לקוחות מרוצים. הסניפים שלנו נמצאים בפריסה ארצית רחבה על מנת להגיעה לכמה שיותר קהלים ואנשים. להזמנה ישירה דרך האתר לחצו כאן >>>

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן