משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-561-95-96

לוגו כשר

מגשי פירות מעוצבים ראשון לציון

משלוח מגשי פירות מעוצבים בראשון לציון – גם טעים, גם שמח, גם בריא

מאז שנת 2005 חברתנו מתמחה במשלוחים של סלסילות ומגשי פירות בכל אזור המרכז. לאורך השנים צברנו מוניטין מצוין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות וטריות הפירות שאנו בוחרים, בזכות עיצוב יפהפיים וייחודיים של המגשים, ובזכות אמינות מלאה לכל אורך הדרך – החל בשמירת הפירות בקירור עד רגע המסירה, ועד לעמידה מלאה ודיוק בלוחות הזמנים ובכתובות. לכן, לקוחותינו יודעים שהזמנה של מגשי פירות מעוצבים בראשון לציון מאיתנו תביא אליהם בדיוק את מה שהזמינו, באיכות וברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש.

להזמנת מגש פירות כבר עכשיו לחצו כאן

 

ליצירת קשר לחצו כאן 03-5619596
לצפיה במגשי הפירות לחצו כאן

הפופולאריות של מגשי פירות בראשון לציון

בשנים האחרונות בוחרים לא מעט אנשים ועסקים בראשל”צ להזמין מגשי פירות מעוצבים. אחת הסיבות העיקריות לביקוש היא העלייה במודעות לבריאות בכלל ולתזונה בפרט. אכן, כיום אנשים הרבה יותר מודעים להשפעתם של המאכלים שהם צורכים על בריאותם ועל הרגשתם, ומכאן על איכות חייהם הכללית. הם מבינים, למשל, שעם כל הכבוד לכיבודים, מתנות וקינוחים מלאים בשומן, בסוכר, בחומרים משמרים, בחומרי מאכל וכדומה – עדיף ללכת על מה שהטבע מציע. אכן, פירות מהווים תחליף מומלץ לדברי מתיקה המיוצרים במפעלים ולא רק בגלל היעדר החומרים המזיקים לבריאות, אלא בגלל הרכיבים המאוד בריאים שלהם.

לדוגמא, בפירות רבים ישנו שיעור גבוה של נוגדי חמצון מקבוצות שונים, הנלחמים ברדיקלים חופשיים ומכאן תורמים להאטה בהזדקנות התאים, למערכת כלי הדם והלב, ולמניעת תחלואה. כמו כן, פירות הם מקור מצוין לסיבים תזונתיים שאותם מערכת העיכול אינה מעכלת, ולכן הם גורמים לפעילות יותר ממושכת ולהפקה מיטבית של המינראלים, הויטמינים ושאר הרכיבים החיוניים במזון. ואם כבר הזכרנו את הויטמינים והמינראלים – יש אותם בשפע בפירות ושיעורם משתנה מפרי לפרי. לכן, מגשי פירות מעוצבים בראשון לציון משלבים באופן נהדר את הבריאות של הטבע עם היופי שלו, כאשר העיצובים שלנו תורמים כמובן להשגת המטרה.

מה שיפה לעין גם טעים לחיך

אם תעיינו באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון עשיר של מגשי פירות מעוצבים בראשון לציון. כך תוכלו לראות במו עיניכם שמה שיפה לעין יכול להיות גם בריא וגם טעים בו זמנית. את הממתקים של הטבע אנו מעצבים בצורה מגרה, צבעונית, אסתטית ומכובדת, כך שמי שמקבל את המגש לביתו או למשרד זוכה בפינוק מפואר. בין אם מדובר במתנה המיועדת לחבר קרוב או ליולדת, ליום הנישואין או לרומנטיקה יומיומית, לפגישה עסקית או לארוחה משפחתית  – אין ספק שהמגשים שלנו יתקבלו בברכה ובהנאה מרובה.

מגשי פירות מעוצבים בראשון לציון ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר. לשאלות ופרטים נוספים, לתיאום איסוף עצמי ולהזמנות בטלפון, פנו אלינו ב- 03-5619596.

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן