משלוחים בפריסה ארצית! להזמנות: 03-561-95-96

לוגו כשר

מגש פירות קטן

מגש פירות קטן – טרי, מתוק וטעים 

מגש פירות עשוי להיות התוספת המושלמת לכל שולחן חג או מסיבה. פירות טריים, חתוכים בדיוק רב ומסודרים על צלחת מרשימה מהווים כיבוד קליל ורב יופי. ב-“קסם הפרי” תמצאו מגוון של מגשי פירות בגדלים שונים החל ממגש קטן ועד למגש גדול המיועד לכמות סועדים גדולה. 

מה כולל מגש הפירות שלנו 

מגש פירות כולל מגוון עשיר של פירות העונה אשר נבחרו בקפידה, נחתכו בדיוק רב וסודרו על מגש על ידי מעצב שהוכשר לכך. בקניית מגש שלנו אתם מקבלים הבטחה על איכות, טריות וטעם הפרי המשובח ביותר. בנוסף לפירות העונה המגשים כוללים אגוזים, שקדים והפתעות נוספות וניתן להזמין מגשים בסידור מיוחד ובגדלים משתנים. 

מגש פירות קטן

סוגי המגשים שלנו 

מגש פירות קטן מכיל פירות המספיקים לכמות סועדים של 2 עד 4 אנשים, אך בנוסף אנו מספקים מגשי פירות בגדלים בינוני, גדול וענק המספיקים לכמות סועדים גדולה של כ-4-16 אנשים, בהתאם לגודל הרצוי. אנו עושים שימוש בפירות העונה ולכן יתכנו שינויים בהרכב המגשים, אך הצווים שלנו עושים את מיטב המאמצים על מנת לבנות ולעצב את מגשי הפירות בהתאם לתמונה המופיעה באתר האינטרנט. 

תוספות נוספות 

בנוסף למגשי הפירות אנו מציעים מגוון של תוספות המעשירות את החוויה והופכות אותה למושלמת. בגזרת התוספות תוכלו למצוא: צלחת פירות יבשים, צלחת שוקולדים מובחרים, בקבוקי שתייה חריפה גדולים וקטנים הניתנים לשילוב במארז או כתוספת מבחוץ. כל המוצרים כלל הפירות והתוספות הם בעלי כשרות של רבנות ישראל בנוסף למטבח הכשר וההקפדה על שבוע עבודה יהודי. 

קסם הפרי – משלוחים בפריסה ארצית 

החברה שלנו הוקמה לפני מעל ל-16 שנה במטרה להביא את בשורת הפירות הטריים לכמה שיותר בתים ושולחנות שמחה ברחבי ישראל. אכן במרוצת השנים מגשי הפירות והתוספות שלנו עיטרו אלפי שולחנות של לקוחות מרוצים. אנו גאים להיות החברה המובילה בתחום המספקת את מגשי הפירות הטובים שיותר תוך שמירה על טריות, נראות וטעם נהדר בנוסף למחיר אטרקטיבי. הסניפים שלנו פזורים ברחבי הארץ על מנת להגיע לקהל רחב ככל הניתן, להזמנה ישירה מהאתר לחצו כאן >>>

ניווט מהיר

פירות היום

איזה קסם תרצו לראות היום?
מגשי הפירות הקסומים שלנו מכילים מלאי טרי ועונתי.

אננס

תות שדה

תות

אבטיח

מלון

הדרים

ליצ'י

דובדבן

פירות יער

קוקוס

פסיפלורה

ענבים ירוקים

ענבים אדומים

קיווי

קיווי

אפרסמון

פיטאיה

מנגו

מנגו

סברס

קרמבולה

המוצר התווסף לסל!

דילוג לתוכן